KASDIENIAI ĮPROČIAI LAIMEI – MINDFULNESS PROGRAMA STRESO VALDYMUI

Programą sudaro 8 kassavaitiniai susitikimai po 2-2,5 val. Susitikimų pradžia 18.00 val.

Užsiėmimų datos: vasario 25 d. – balandžio 14 d. „Gaja namai” (Savanorių pr. 130a, Kaunas)

Siekiant užtikrinti grupės veiksmingumą ir dalyvių motyvaciją rengiami įvadiniai susitikimai arba asmeniniai pokalbiai – vasario 13 d. ir vasario 18 d.
Registracija privaloma: registracijos forma 

8 savaitės su mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) praktikomis ir „Action for Happines“ programos metodologija gali tapti puikia kelione į save ar  tiesiog sąmoningai skirtu laiku pabūti su pačiu svarbiausiu pasaulyje žmogumi – su pačiu savimi.
Žmonių, dalyvavusių Mindfulness (dėmesingumo ugdymo, dėmesingo įsisąmoninimo) praktikose atsiliepimais, dalyvavimas visame užsiėmimų cikle ugdo naujus įgūdžius, kurių itin reikia šiuolaikiniame informacijos pertekliaus ir begalinio skubėjimo pasaulyje.

Po 8 savaičių dalyviai įvardina tokių savo gyvenimo aspektų teigiamus pokyčius, kaip:

  •  Išaugęs emocinis stabilumas
  •  Pagerėję socialiai įgūdžiai
  •  Didesnė dėmesio koncentracija
  •  Išaugęs pasitikėjimas savimi ir vidinė taika su savimi
  •  Sveikatos pagerėjimas
  •  Streso mažinimas ar adekvatesnės, ramesnės reakcijos į streso dirgiklius
  •  Atsipalaidavimas

Per 8 savaites, susitikdami antradienio vakarais, saugioje ir psichologiškai komfortiškoje, konfidencialioje aplinkoje leisime sau patyrinėti, kokios mūsų autopilotinės reakcijos, kas sukelia stresą ir kaip galima, ugdant dėmesingumą, priimti sudėtingus gyvenimo pokyčius ar net nemalonius kūno potyrius su atjauta ir meile sau.

 Mindfulness metodika, kuri susideda iš moksliniais tyrimais validuotų meditacinių užsiėmimų bei psichoterapijos (kognityvinės elgesio terapijos) pagrindų, šiuo metu viena plačiausiai naudojamų pasaulyje kaip efektyvus pasirūpinimo savimi ir psichologinės bei emocinės sveikatos gerinimo,
depresijos ir depresijos atkryčio prevencijos būdu.

Daugelyje vakarų Europos šalių, pvz., UK, Vokietijoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje ir kitose, taip pat JAV, Kanadoje, Australijoje mindfulness jau dešimtmečius naudojama ligoninėse ir medicinos centruose dirbant su sudėtingais ligoniais siekiant pagerinti jų prisitaikymą gyvenimui. Universitetų mokslinių tyrimų centrai atlieka tyrimus apie mindfulness galimybes ir rezultatus streso valdymui, nerimo, nuovargio, įtampos, nemigos mažinimui. JAV mindfulness plačiai taikoma kariams, grįžusiems iš karštųjų zonų, siekiant padidinti psichologinių sunkumų įveikimą ir greitesnį prisitaikymą.

Užmokestis:

Dalyvavimo 8 užsiėmimų „Dėmesingu įsisąmoninimu (angl. Mindfulness) grįstas streso valdymas“
programoje „KASDIENIAI ĮPROČIAI LAIMEI“ mokestis – 162 Eur.

Prieš programos startą organizuojami 2 įvadiniai susitikimai arba juos galima pakeisti asmeniniais
pokalbiais. Įvadiniai susitikimai ar pokalbiai reikalingi dėl dalyvių esamos situacijos, lūkesčių, motyvacijos
dalyvauti visame užsiėmimų cikle išgryninimo.

Įvadinio ar asmeninio susitikimo kaina – 30 Eur. Apsisprendusiems dalyvauti visame susitikimų cikle ši
suma bus įtraukta į visos programos mokestį.

Turintiems negalią, senjorams, bedarbiams ar daugiavaikių šeimų tėvams, studentams programos kaina
122 Eur, įvadinio susitikimo ar asmeninio pokalbio mokestis – 20 Eur.

Registruotis į įvadinius susitikimus arba asmenines konsultacijas čia: registracijos forma

Tik užsiregistravusiems bus atsiųsta papildoma informacija dėl dalyvavimo.
Dėl papildomos informacijos ir sąlygų teirautis:
El.paštu: labas@laimesmokykla.lt
Tel. +370616 83506
FB: Laimės mokykla

Kaip veikia mindfulness programa?

Mindfulness programa skirta norintiems geriau valdyti patiriamą stresą, išgyvenantiems įtampą, prastai miegantiems, dažnai jaučiantiems nerimą, nuovargį bei nepasitenkinimą gyvenimu, turint lėtiniųsusirgimų, sunkiai išgyvenantiems netektis, asmeninio ir profesinio gyvenimo iššūkius. Praktikos/
meditacijos atliekamos užsiėmimų metu bei vėliau savarankiškai namuose, pritaikomos sprendžiant įvairius psichologinius sunkumus bei gerinant sveikų asmenų gyvenimo kokybę asmeniniame, profesiniame bei socialiniame gyvenime.
Programos užsiėmimo struktūrą sudaro teorinė dalis, praktika/meditacija, praktikų bei namų darbų užduočių aptarimas grupėje.
Šios programos metu galime išmokti:
– Geriau pažinti save ir efektyviau įveikti kylančius iššūkius.
– Geriau valdyti stresą, sumažinti nerimo jausmą ar vidinę įtampą.
– Pagerinti santykius su aplinkiniais.
– Įsisąmoninti mintis, jausmus/emocijas, kūno pojūčius.

– Pripažinti, priimti realybę, neprisirišant ir neteisiant.
– Sumažinti nuovargį ir pagerinti miego bei poilsio kokybę.
– Padidinti bendrą pasitenkinimą gyvenimu ir savimi.
– Lavinti kūrybingumą.

Kokia praktinė „Laimės mokyklos“ organizuojamų mindfulness vakarų nauda?

Įrodyta, jog praktikuojant ne trumpiau nei porą mėnesių, padidėja darbo efektyvumas, nes ramus protas greičiau padaro įžvalgas, išvadas, greičiau priima sprendimus, pagerėja atmintis. Sumažėja stresas, nes žmogus gali pradėti pastebėti neigiamas kūno reakcijas ir gali jas sąmoningai mokytis, kaip jas pakeisti.
Dažna patirtis, jog dėka mindfulness imi lengviau pakelti skausmą ir kitus laikinus nepatogumus, nes protas mokinamas visa tai priimti tik kaip aplinkos signalus, o ne kaip kančią. Mokslininkų, tiriančių meditacijų įtaką produktyvumui ir sveikatai tyrimų išvados rodo, jog viena iš meditatyvinių užsiėmimų patirčių gali netyčia tapti ir vieno kito žalingo įpročio atsikratymas, mat protas ims pastebėti, kokį nemalonumą jie sukelia kūnui.

 

Kaip veikia meditatyvinės praktikos?

Jos leidžia pastebėti, kaip prasideda neigiamos automatinės reakcijos į tam tikrą išorės dirgiklį. Nuraminus protą ir ilgainiui praktikuojantis pasiekiama būsena, kai pastebėjus kylantį pyktį, galiu jį sustabdyti. Pastebėjus negatyvias mintis, galiu jas pakeisti pozityviomis. Pastebėjus kylančias sudėtingas emocijas, ateina suvokimas, iš kur tokios mintys? Išmokstama pastebėti, kaip mes patys, sąmoningai to nenorėdami, sukeliama įtampą ar atėjus neigiamomis mintis, prie jų prisirišame taip stipriai, kad vėl turime išmokti tokia mintis ir įtampas paleisti. Taip galime sustabdyti susinervinimą, baimę, pasimetimą, blaškymąsi, bet kokią emociją, fizinį veiksmą, žodį ar net mintį, kai išmokstame ją pastebėti iš anksto.

 Apie “Action for Happiness” ir “Laimės mokyklą”

Mindfulness programą, 8 savaičių ciklą veda projekto „Laimės mokykla“ autorė Janina Sabaitė Melnikovienė, mindfulness (įsisąmoninimu) paremtos kognityvinės elgesio terapijos instruktorė, Lietuvos įsisamoningo dėmesingumo (mindfulness) asociacijos narė, koučingo specialistė, ICF narė,
tęsianti savo profesinį tobulėjimą psichoterapijos studijose „Kognityvinė elgesio terapija“, gilinosi, tyrinėjo ir praktikuoja ir kitus alternatyvius metodus: Reiki, Theta healing, transcendentinė meditacija, emocijų paleidimo (Sedona).

Jau 17 metų Janina Sabaitė Melnikovienė dirba su verslo komunikacijos ir organizacijų strategijųprojektais, veda mokymus ir konsultuoja apie darbdavio įvaizdį, vidinė komunikaciją, prekės ženklų pozicionavimą, marketingo komunikaciją, darbą komandose, efektyvumo ugdymą ir koučingokompetencijų pritaikymą organizacijose.

Janina Sabaitė Melnikovienė ir „Laimės mokykla“ taip pat yra tarptautinės, Dalai Lama globojamos emocinės sveikatos programos „Action for Happiness“ bendradarbiai Lietuvoje, padedantys skleisti informaciją ir žinias apie geriausius streso valdymo ir emocinės sveikatos gerinimo būdus, taip pat
adaptuoja lietuvių kalba „Laimės kalendorių“ (Happiness calendar), kuri platina neatlygintinai.

Janina apie savo perdegimo istoriją ir atrastą raktą į laimės įpročius:

„Po 15-os metų dirbant su įvairiomis organizacijomis ir skirtingais verslo projektais, iš kurių didžioji dalis buvo susijusi su krizių valdymu, aš perdegiau. Žinoma, tai nulėmė ir itin aukštas mano perfekcionizmo lygis bei atidėliojimas skirti laiko tik sau, savo poreikiams. Tikrai jutau, paskutinius kelerius metus, jog nesu patenkinta tuo, kaip gyvenu, į kokius vertybinius kompromisus tenka eiti ir pan. Ir vietoj to, jog ryžtingai apsispręsčiau daryti pauzę, aš imdavausi dar daugiau projektų – tiek pagrindiniame darbe, tiek savanoriškose veiklose, nes būtent darbas man buvo tapęs streso išveikimu ir pabėgimu nuo savęs.

Nors psichologines studijas, koučingo ir NLP mokslus, meno terapijos mokslus jau buvau studijavusi daug metų, visgi iš didelio noro būti viena geriausių savo srities profesionalių savo darbu įrodant vertę ar net kartais kovojant su sunkiai pajudinamomis organizacinėmis sistemomis, davė savo „vaisių“ –
totalų perdegimą iki atsidūrimo ligoninėje ir kūno pojūčių, kurie signalizavo, jog reikalingos kone radikalios permainos.

 

Tuomet, bandant susidraugauti su tokiu galvos svaigimu, dėl kurio negalėjau nei dirbti kompiuteriu, nei skaityti knygų, sau pasakiau – kas ir kiek tai kainuotų, AŠ PADARYSIU VISKĄ, kad sugrįžčiau į efektyvų, sau norimą gyvenimo ritmą. Ir STOP visų kitų norams, kritikai, patarimams – atėjo laikas susirinkti save iš naujo, atėjo laikas SAU.

Iš savo analitinio proto, kuris linkęs patikrinti visas teorijas ir metodus, praėjau daug metodų ir skirtingų praktikų, kurių efektyviausius elementus surinkau į vieną savo sistemą. Visgi, mindfulness man tapo atradimu ir ta praktika, kuri leido, su didžiausia atjauta, meile sau, be įtampų, pamokymų pradėti veikti
taip, kaip noriu, savo ritmu.

Mindfulness studijose ir praktikose aš atradau tai, ko pasigesdavau kituose mokymuose – tai pagarba kiekvienam iš dalyvių, pagarba ir leidimas būti kiekvienam žmogui, ir mokymasis, pastangos išbūti net pačiose sudėtingose situacijose.

Būtent mindfulness dėka manyje susijungė meditacijos, kurios, kaip rodo pasaulinio verslo lyderių patirtis yra kone kiekvieno efektyvaus žmogaus kasdieninėje rutinoje, koučingas ir noras kurti laimingą ir sėkmingą gyvenimą.

Ir dabar, žvelgiant iš pragyventų pusantrų metų perspektyvos po tos dienos, kai buvau visiškai be jėgų ir vidinės energijos, dabar pilna jėga kartu su kolegomis dirbu prie verslo konsultacinių projektų, dirbu su personalo ugdymu ir vedu mokymus, į kuriuos sudedu ne tik naujausias profesines tendencijas, metodikas, bet ir dalelę apie streso valdymą ir būdus, kaip pasiekti rezultatų, laimės pojūčio greičiau ir smagiau.

Ir netgi dabar, kai praėjusių metų vasarą teko patirti iškart kelias skaudžias ir netikėtas netektis, dėl kurių reikėjo porai mėnesių padaryti pauzę, mano savijauta, gebėjimas veikti, sprendimai jau visiškai kiti. Paradoksas, tačiau dabar man žymiai lengviau patirti didesnius krūvius, įtampą, o atpažinus aukštą streso lygį – imtis priemonių ir kaskart sugrįžti prie praktikų. Supratau, kad tai kelionė per bangas ir man labai pasisekė, jog turiu puikias priemones mokymuisi plaukti per bangas.

Šiomis žiniomis noriu pasidalinti su tais, kurie jaučia, jog šiuo metu tai aktualu ir reikalinga ar gali padėti ateityje.“

KASDIENIAI ĮPROČIAI LAIMEI – MINDFULNESS PROGRAMA STRESO VALDYMUI

Programą sudaro 8 kassavaitiniai susitikimai po 2-2,5 val. Susitikimų pradžia 18.00 val.

Užsiėmimų datos: vasario 25 d. – balandžio 14 d. „Gaja namai” (Savanorių pr. 130a, Kaunas)

Siekiant užtikrinti grupės veiksmingumą ir dalyvių motyvaciją rengiami įvadiniai susitikimai arba asmeniniai pokalbiai – vasario 13 d. ir vasario 18 d.
Registracija privaloma: registracijos forma