Laimės mokykla kviečia į rudens užsiėmimus Vilniuje

Laimės mokykla – 8 užsiėmimų kursas trečiadienio vakarais nuo rugsėjo 4 d. 18.30 val.
Vieta: sąmoningumo ugdymo studija InMind, Saltoniškių g. 31-315, Vilnius (Žvėryno verslo fabrikas, 3 aukštas)

Užsiėmimų tikslas ir nauda
Šis tęstinis susitikimų kursas skirtas tiems žmonėms, kurie savo kasdieniame gyvenime patiria stresą, nemalonius pojūčius, skausmą ir siekia suvokti savo laimės receptą. Taip pat ir tiems, kurie nori išsiaiškinti, kokie gi faktoriai lemia kasdienę savijautą ir nuo ko priklauso laimės pojūtis ir tiems, kurie jau yra pasirengę išmokti naujų mąstymo bei elgesio modelių, galinčių padėti jaustis geriau ir prevenciškai užkirsti kelią buvusių bei esamų problemų pasikartojimams ateityje. Smulkesnę informaciją rasite čia: rudens užsiėmimai.

PRAĖJĘ RENGINIAI

Rugpjūčio 5 d. 18 val.

Paskaita apie laimės koncepciją ir paprastus, dažnai pamirštus dalykus, kurie gali padėti jaustis gerai kiekvieną dieną.

“Laimės mokyklos” metodika ir pašnekesiai apie laimę remiasi tarptautine programa “Action for Happiness”, kurią globoja Dalai Lama. Pagrindinis centras įsikūręs UK ir šiuo metu metodika diegiama valstybiniu lygmeniu daugelyje UK mokyklų. Atliekami moksliniai tyrimai rodo, jog nuosekliai, kasdien praktikuojant paprastas mindfulness, dėkingumo ir kitas praktikas, galima savo savijautą pakeisti per porą- trejetą mėnesių.
“Laimės mokykla” nesuteikia jokių stebuklingų receptų, tačiau padeda išmokti kasdieniniame gyvenime efektyvių ir labai nesudėtingų pratimų, technikų.
Birželio 10 d. 18 val.
Paskaita apie sąmoningą dėmesingumą ir pratimai, kurie padės lengviau valdyti nerimą, stresą, sudėtingas emocijas.
Mindfulness, tai – pratimų sistema (arba meditacijos), padedanti išmokti patirti daugiau gyvenimo džiaugsmo ir mažiau kančios, t.y. mažiau nerimo, streso ir įtampos, daugiau gyvenimo pilnatvės ir harmonijos, subalansuotumo.
Mindfulness pratimai padeda stiprinti psichologinį atsparumą, įgyti stabilesnius mąstymo įpročius. Jie padeda rečiau patirti į stresą, o įkliuvus jo „duobę“ greičiau iš jos išlipti.
Mindfulness pratimai padeda spręsti ne tik sveikatos problemas, bet ir padidinti darbo efektyvumą – moko dirbti labiau susikaupus, nesiblaškyti pereinant nuo vieno darbo prie kito, padaryti daugiau per mažesnį laiko tarpą. Taip pat – išmokti kokybiškai pailsėti per trumpesnį laiko tarpą. Be to, pratimai padeda subalansuoti dienotvarkę, darbo ir poilsio ritmą.